text_klarna_popup

Kiedy otrzymam mój przedmiot?

Jako firma produkująca na zamówienie, większość naszych produktów podlega czasowi produkcji. Zwykle wynosi to od 2 do 3 tygodni roboczych lub od 3 do 4 tygodni roboczych, jeśli przedmiot jest wykonywany na zamówienie. Robimy to, aby przekazać oszczędności bezpośrednio Tobie, składając zamówienia tylko wtedy, gdy są one potrzebne. Oferujemy produkty z szybką dostawą, których dostawa zajmuje 3-4 dni robocze.

Gdy produkt będzie już gotowy do wysyłki, wyślemy Ci e-mail z linkiem do śledzenia, za pomocą którego będziesz mógł śledzić postęp swojej przesyłki.

Czy mogę otrzymać zamówienie wcześniej?

Jeśli potrzebujesz czegoś wcześniej, możesz sprawdzić nasze produkty objęte wyprzedażą, które mogą zostać dostarczone w ciągu 3-4 dni roboczych, lub możesz poprosić o pilne zamówienie, kontaktując się z nami e-mailem na adres [email protected]lub zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Gdzie jest moje zamówienie?

Możesz dowiedzieć się więcej o statusie swojego zamówienia, jeśli skontaktujesz się z nami około 2 tygodnie po złożeniu zamówienia (3 tygodnie, jeśli Twoje zamówienie jest wykonane na zamówienie). Możesz śledzić status swojego zamówienia, sprawdzając kod śledzenia, który Ci wysłaliśmy. Jeśli nie, możesz wysłać nam e-mail na adres [email protected], a my z przyjemnością przekażemy Ci aktualne informacje.

Co się stanie, jeśli chcę dostarczyć przesyłkę pod inny adres?

Jeśli chcesz, aby Twój adres dostawy był inny niż adres rozliczeniowy, będziemy potrzebować następujących dodatkowych dokumentów:
  • Kopia dokumentu tożsamości ze zdjęciem posiadacza karty. Zalecany jest paszport lub prawo jazdy.
  • Kopia aktualnego rachunku za media lub wyciągu bankowego, który musi być datowany na ostatnie 3 miesiące, abyśmy mogli zweryfikować adres rozliczeniowy karty.
  • List upoważniający, który daje nam pozwolenie na wysłanie na alternatywny adres. Należy to wydrukować i odręcznie podpisać posiadacz karty.
    Wyślemy Ci e-mailem format, którego możesz użyć do wydrukowania i podpisania.

Czy dostarczacie na Wyspę Normandzkią?

Tak. Klientom z Wyspy Normandzkiej przysługuje zwolnienie z podatku, jednak zamówienia należy składać telefonicznie.
Prosimy o kontakt z naszymi doradcami handlowymi pod adresem +48 22 307 29 61

Czy otrzymam formularz zwrotu podatku VAT?

Do wszystkich zamówień złożonych na tej stronie internetowej naliczany jest podatek od wartości dodanej (VAT). Wszystkie produkty prezentowane na stronie zawierają podatek VAT. Program eksportu detalicznego VAT umożliwia zwrot kwoty podatku VAT klientom w przypadku zakupu towarów w UE, a następnie wywozu ich poza UE. Jednakże zamówienia od Diamonds Factory nie kwalifikują się do programu eksportu detalicznego VAT, ponieważ Diamonds Factory to internetowa firma zajmująca się sprzedażą wysyłkową i nie kwalifikuje się do udziału w programie.

Czy mogę skorzystać z zakupów zwolnionych z VAT?

Do wszystkich przesyłek na terenie Unii Europejskiej pobierany jest podatek VAT (podatek od towarów i usług). Jeśli znajdujesz się poza terytorium UE lub krajami zwolnionymi z podatku VAT, po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61, a pomoże on Ci dokonać zakupu przez telefon.

Śledź swoje zamówienie

Aby śledzić swoje zamówienie, kliknij tutaj..

Dołącz do nas @diamondsfactoryworld

@diamondsfactoryworld