Od ponad trzech pokoleń zajmujemy się projektowaniem i produkcją biżuterii. Nasza działalność w zakresie handlu elektronicznego w Wielkiej Brytanii rozpoczęła się w 2003 roku i obecnie jesteśmy największym internetowym sklepem jubilerskim w Wielkiej Brytanii. Obsłużyliśmy ponad 50 000 zadowolonych klientów w ponad 70 krajach na całym świecie.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać o czymkolwiek, co dotyczy naszej tradycji, etyki lub naszych powiązań z wiodącymi instytucjami zajmującymi się diamentami i biżuterią, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Łączymy doskonałą wartość z doskonałą jakością i rezygnujemy z pośredników, aby zapewnić Państwu ceny niższe niż w sklepach stacjonarnych. Posiadamy własny zespół wykwalifikowanych rzemieślników i mistrzów jubilerskich, którzy tworzą każdy egzemplarz biżuterii specjalnie dla Ciebie. Jesteśmy znani na całym świecie z dostarczania spersonalizowanych, niedrogich i wysokiej jakości diamentów i biżuterii z diamentami
Nie myl doskonałej wartości ze słabą jakością. Korzystamy z usług wykwalifikowanej grupy rzemieślników i mistrzów jubilerskich, którzy mają duże doświadczenie. Jesteśmy znani na całym świecie z dostarczania spersonalizowanych, niedrogich i wysokiej jakości diamentów i biżuterii diamentowej. Zaopatrujemy różne sklepy stacjonarne i sieci handlowe.
Trzy kluczowe powody, dla których mamy najniższe ceny:
- Jesteśmy producentem diamentów.
- Nie współpracujemy z pośrednikami.
- Prowadzimy firmę niezwykle efektywnie, dzięki czemu koszty ogólne są zoptymalizowane.
Uwaga:
Gwarantujemy, że nasze ceny są najniższe w Wielkiej Brytanii.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z nami o wysokiej wartości lub o jakości naszych wyrobów z diamentu, skontaktuj się z naszym please zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61+48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Nasze diamenty pochodzą z etycznych źródeł i są kupowane w uznanych centrach handlu diamentami na całym świecie.
Centra handlu diamentami znajdują się w:
- Antwerpii
- Pekinie
- Johannesburgu
- Mumbaju
- Nowym Jorku
- Tel Awiwie
Każde z wymienionych centrów handlowych zajmuje się handlem diamentami pozyskanymi w sposób etyczny, zgodnie z wymogami różnych instytucji światowych i Systemem Certyfikacji Procesu Kimberley.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, diamenty, jak pozyskujemy nasze diamenty lub poznać je bliżej, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo
Nasza siedziba znajduje się w Hatton Garden w Londynie, słynnej dzielnicy jubilerskiej i centrum handlu diamentami.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak dojechać do naszego biura w Londynie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Radzimy wszystkim naszym klientom umówić się na spotkanie w celu obejrzenia próbek lub odbioru zakupów w jednym z naszych sklepów, aby uniknąć długiego czasu oczekiwania.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz umówić się na wizytę w jednym z naszych sklepów, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Podczas oglądania jeden z naszych ekspertów od diamentów przekaże Ci wszystkie informacje potrzebne do podjęcia świadomej decyzji przy zakupie biżuterii z diamentem. Zobaczysz wybór próbek i zostaniesz poinformowany o różnych sposobach personalizacji wybranego egzemplarza biżuterii.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z jednym z członków naszego zespołu obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61+48 22 307 29 61, Możesz też przesłać rezerwację za pomocą naszego formularza online lub skorzystać z czatu na żywot.
Radzimy wszystkim naszym klientom umówić się na spotkanie w celu obejrzenia próbek lub odbioru zakupów w jednym z naszych sklepów, aby uniknąć długiego czasu oczekiwania.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz umówić się na wizytę w jednym z naszych sklepów, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Jesteśmy dumni, że jesteśmy zarejestrowani i postępujemy zgodnie ze wskazówkami wielu światowych instytucji zajmujących się diamentami i biżuterią, w tym British Jewellers Association.
Numer członkowski w stowarzyszeniu British Jewellers Association to 50270.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać o czymkolwiek, co dotyczy naszego członkostwa w organizacjach zajmujących się diamentami i biżuterią, a także naszych związków z nimi, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61+48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Jednym z głównych powodów, dla których możemy zaoferować tak wysoką jakość całej naszej kolekcji biżuterii diamentowej, jest to, że nasz łańcuch dostaw jest bardzo wydajny i bardzo krótki. W przeciwieństwie do większości sklepów stacjonarnych jesteśmy producentem diamentów, dlatego rezygnujemy z pośredników, aby dostarczać produkty wysokiej jakości po niższej cenie.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać o jakimkolwiek aspekcie naszego łańcucha dostaw, instytucjach, z którymi współpracujemy, lub tradycji naszej działalności, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie jest dla nas ważne. Dlatego właśnie oferujemy możliwość zwrotu w ciągu 30 dni, co oznacza, że jeśli z jakiegokolwiek powodu będziesz niezadowolony(-a) z zakupu, możesz go do nas zwrócić i otrzymać pełny zwrot pieniędzy bez zadawania pytań.
Skontaktuj się
Jeśli wolisz porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta na temat zwrotu przedmiotu, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo
Każdego roku grawerujemy wiele elementów biżuterii i istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój pierścionek również będzie nadawał się do grawerowania.
Ważne informacje dotyczące grawerowania
Jest kilka istotnych spraw, na które należy zwrócić uwagę podczas grawerowania:
- W przypadku większości pierścionków obowiązuje limit znaków
- Grawerowanie wydłuży czas dostawy pierścionka o 3–4 dni
- Grawerowanie pierścionka oznacza, że zwrot pieniędzy nie jest możliwy
- Po grawerowaniu nie ma możliwości zmiany rozmiaru pierścionka
Jeśli chcesz wygrawerować swój pierścionek, zdecydowanie zalecamy dokonanie właściwych pomiarów, skorzystanie z naszego przewodnika, po rozmiarach pierścionków i poświęcenie czasu na wybór idealnego projektu
Skontaktuj się
Jeśli chcesz omówić grawerowanie pierścionka z naszym zespołem obsługi klienta, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo
Każdy przedmiot zakupiony u nas należy odebrać w ciągu 90 dni od jego dostarczenia do sklepu. Każde zamówienie nieodebrane w ciągu 90 dni zostanie automatycznie anulowane i będzie podlegać opłacie za przyjęcie towaru z powrotem na stan w wysokości 30% pełnej wartości zamówienia.
Najłatwiejszym sposobem ustalenia rozmiaru pierścionka jest skorzystanie z naszego przewodnika po rozmiarach pierścionków.
Skontaktuj się
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy w ustaleniu prawidłowego rozmiaru swojego pierścionka, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo
Zmiana rozmiaru pierścionka jest możliwa w przypadku większości projektów. Jednakże nie jest możliwa zmiana rozmiaru pierścionków wysadzanych kamieniami dookoła, pierścionków grawerowanych lub pierścionków, w przypadku których różnica między istniejącym, a zamawianym rozmiarem jest zbyt duża. Jeśli potrzebujesz pomocy w ustaleniu rozmiaru pierścionka, po prostu skorzystaj z naszego prostego h przewodnika po rozmiarac pierścionków.
Skontaktuj się
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy w tej sprawie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą sekcję dotyczącą ubezpieczania biżuterii.
Skontaktuj się
Jeśli wolisz porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .
Bezpłatny raport z wyceny
Zapewnienie doskonałej obsługi klienta jest dla nas ważne, dlatego przy każdym zakupie chętnie, udostępniamy bezpłatny raport z wyceny do celów ubezpieczeniowych.
Twój bezpłatny raport z wyceny będzie zawierał wszystkie szczegóły produktu i specyfikacje diamentu, takie jak przejrzystość i kolor diamentu oraz zastosowany metal szlachetny. Raport ten jest przydatnym dokumentem potwierdzającym autentyczność produktu oraz umożliwiającym ubezpieczenie Twojej biżuterii.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz omówić tę kwestię bliżej, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo
Oczywiście! Jeśli chcesz umówić się na spotkanie, po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta lub prześlij formularz online.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywot.
Stosunek ceny pierścionków męskich do ich wagi jest w rzeczywistości taki sam jak w przypadku pierścionków damskich.Ponieważ rozmiar pierścionków męskich jest zwykle znacznie większy, oznacza to, że wymagają one większej ilości złota, platyny lub w przypadku diamentów — większej ich ilości, co skutkuje wyższą ceną, zależną od ilości użytych materiałów.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz omówić nasze pierścionki męskie lub przyjrzeć się możliwościom finansowania, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .
Wiemy, że nie każdy zna swój rozmiar pierścionka, dlatego stworzyliśmy przewodnik po rozmiarach pierścionków który pomoże Ci określić idealny rozmiar.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz uzyskać dalsze porady w tej sprawie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Zamówienia z Wielkiej Brytanii dostarczane są przez Royal Mail. Korzystamy z usługi dostawy specjalnej w ciągu jednego dnia. Zamówienia międzynarodowe będą dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx. W przypadku obu metod wysyłki paczki są w pełni ubezpieczone na wypadek utraty, uszkodzenia i kradzieży aż do momentu podpisania odbioru przez klienta.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz uzyskać dalsze porady dotyczące metod dostawy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Jeśli zależy Ci na wcześniejszym terminie dostawy, porozmawiaj o tym z naszym zespołem obsługi klienta.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz uzyskać dalsze porady dotyczące opcji dostawy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Oczywiście zawsze chętnie organizujemy odbiór osobisty w jednym z naszych sklepów. Należy pamiętać, że w przypadku odbioru należy umówić się na spotkanie. Aby zarezerwować termin spotkania, wystarczy skontaktować się z członkiem naszego zespołu obsługi klienta lub przesłać formularz online.
Poświadczenie tożsamości
Należy pamiętać, że w celu odbioru przedmiotów konieczne będzie okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem, takiego jak prawo jazdy lub paszport.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz uzyskać dalsze porady dotyczące opcji odbioru lub dostawy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na .
Aktualizacje dotyczące dostawy będą wysyłane na Twój adres e-mail. Jeśli potrzebujesz dalszych informacji na temat procedur dostawy i korespondencji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
W dniu wysłania zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą informacje dotyczące przewidywanej daty dostawy, firmy kurierskiej, z której korzystasz, oraz szczegółów śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej.
Skontaktuj się
IJeśli potrzebujesz dalszych porad na temat procedur dostawy i śledzenia zamówienia, skontaktuj się z naszymzespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
IAby przetworzyć Twoją prośbę o dostawę na adres inny niż rozliczeniowy, musimy zachować pewne procedury bezpieczeństwa. Procedury te chronią Ciebie i nas. Dlatego przed przekierowaniem zamówienia wymagamy od Ciebie pewnych dokumentów. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.
Korzystamy z usług wiodących, zaufanych światowych firm dostawczych, dlatego mamy pewność, że Twoje zamówienie będzie bezpieczne. Jednak dla większego spokoju ubezpieczamy przesyłki na wypadek ich utraty, uszkodzenia i/lub kradzieży podczas transportu.
Jeśli zwracasz biżuterię, Twoim obowiązkiem jest ubezpieczenie przedmiotu na czas transportu. Większość firm kurierskich z przyjemnością przedstawi wycenę przesyłki z gwarancją dostawy na kolejny dzień i po prostu zapyta Cię, ile jest warta paczka i jakiej wartości ubezpieczenia potrzebujesz. Należy pamiętać, że nie ponosimy odpowiedzialności za straty powstałe podczas transportu jakichkolwiek zwracanych do nas przedmiotów.
Skontaktuj się
Jeśli potrzebujesz dalszych porad na temat naszego ubezpieczenia lub procedur dostawy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Twoje zamówienie zostanie zapakowane w prosty i dyskretny sposób, zgodnie z naszą polityką bezpiecznego pakowania w transporcie.
Dyskretny na zewnątrz, elegancki w środku
Zgodnie z naszą polityką bezpiecznego pakowania w transporcie zewnętrzne opakowanie nie zawiera odniesień do naszej marki, diamentów, złota ani biżuterii, aby mieć pewność, że wartościowa zawartość nie będzie reklamowana. Nie martw się jednak; opakowanie w środku prezentuje się pięknie, dzięki czemu jest gotowe do podarowania tej wyjątkowej osobie.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz dokładniej omówić naszą politykę dotyczącą opakowań, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz anulować zamówienie, poświęć chwilę na zapoznanie się z naszą polityką zwrotów lub skontaktuj się z członkiem naszego zespołu obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61, wktóry będzie mógł Ci pomóc.
Oferujemy dwa proste sposoby złożenia zamówienia i zapewniamy najwyższej klasy obsługę klienta na każdym etapie procesu zamówienia.
-
Online
Złożenie zamówienia online jest proste. Wybierz preferowaną biżuterię, podaj wszelkie specyfikacje i przejdź do kasy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówienia online, możesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta.
-
Przez telefon
Nasz zespół sprzedażowy chętnie przyjmie Twoje zamówienie przez telefon, jeśli jest to dla Ciebie wygodniejsze. Przed przyjęciem płatności omówią z Tobą każdy etap zamówienia i będą do Twojej dyspozycji, aby Ci pomóc i odpowiedzieć na wszelkie pytania.
-
W sklepie
Jeśli wolisz odwiedzić jeden z naszych sklepów, nasi eksperci od diamentów są do Twojej dyspozycji, aby udzielić Ci wszelkich informacji niezbędnych do zakupu biżuterii z diamentem i, jeśli chcesz, mogą pokazać Ci próbki.
Skontaktuj się
Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy przy składaniu zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.
Poświęć chwilę na zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.
Skontaktuj się
Jeśli wolisz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat zwrotu zamówienia, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .
Pragniemy, aby wszyscy nasi klienci byli w pełni zadowoleni z zakupu, dlatego, jeśli to możliwe, chętnie pomagamy, wymieniając przedmioty. Niestety ze względu na charakter projektów nie możemy przyjąć na wymianę przedmiotów wykonanych na zamówienie lub grawerowanych.
Skontaktuj się
Jeśli wolisz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat możliwości wymiany, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .
Oczywiście! Wszystkim naszym klientom oferujemy usługę zmiany rozmiaru pierścionka, więc nie martw się, jeśli Twój pierścionek jest za duży lub za mały, ponieważ nasi jubilerzy potrafią profesjonalnie zmienić rozmiar pierścionków.
Koszty zmiany rozmiaru
Skorzystaj z naszego przewodnika po rozmiarach pierścionka przewodnika po rozmiarach pierścionka, aby znaleźć dokładny rozmiar pierścionka a następnie skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 aby uzyskać informację o ewentualnych opłatach.
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów,, która określa warunki i procedury zwrotu przedmiotu.
Skontaktuj się
Jeśli wolisz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat zwrotu produktu, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.
Robimy wszystko, aby zapewnić bezpieczeństwo zakupów w naszym sklepie internetowym. Do chwili obecnej obsłużyliśmy ponad 50 000 zadowolonych klientów a naszym celem jest zawsze zapewnianie obsługi klienta na najwyższym poziomie.
Najnowocześniejsze zabezpieczenia sklepu internetowego
Nasza strona internetowa jest zabezpieczona najnowszymi certyfikatami bezpieczeństwa (certyfikaty SSL). Certyfikaty te wykorzystują najnowocześniejsze technologie szyfrowania, dzięki czemu możesz podczas zakupów online u nas nie musisz się niczego obawiać.
Zgodny ze standardem PCI
Nasze systemy są zgodne z Radą Standardów Bezpieczeństwa PCI, która została założona przez firmy takie jak Visa, MasterCard, American Express i JCB International. Więcej informacji na temat Rady Standardów Bezpieczeństwa PCI można znaleźć na stroni www.pcisecuritystandards.org.
Zweryfikowane przez Visa i MasterCard
Do realizacji wszystkich zamówień wykorzystujemy również technologię Visa i MasterCard Secure Code.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat składania zamówień przez telefon, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .
Możesz dokonać płatności dowolną z następujących metod:
Karta kredytowa lub debetowa
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe i debetowe.
PayPal
Akceptujemy płatności za pośrednictwem systemu PayPal. Po prostu wybierz tę opcję płatności podczas procesu realizacji transakcji. Jeśli chcesz zapłacić tą metodą przez telefon, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my wyślemy Ci prośbę o płatność przez PayPal. Po otrzymaniu prośby wystarczy dokonać płatności i wysłać do nas e-mail z jej szczegółami. Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia.
Przelew bankowy
Możemy również akceptować płatności przelewem bankowym. Jeśli chcesz zapłacić tą metodą, wystarczy zadzwonić lub wysłać e-mail do zespołu obsługi klienta.
Czek
Możemy przyjąć również płatność czekiem. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat tej metody płatności, skontaktuj się z członkiem naszego zespołu obsługi klienta.
Telefon
Możemy przyjąć płatność telefonem. Po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który poprosi Cię o dane Twojej karty i zamówienia, aby móc przyjąć płatność.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat opcji płatności, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61lub wejdź na czat na żywo .
Jest wiele powodów dla których dane Twojej karty mogły zostać odrzucone. Sprawdź poniższe powody lub po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który chętnie przyjmie płatność przez telefon.
Powody odrzucenia płatności kartą
W większości przypadków odrzucenie płatności wynika z polityki bezpieczeństwa banku. Być może będziesz musiał(a) zadzwonić do swojego banku i poinformować go, że chcesz kupić przedmiot o dużej wartości.
- Imię i nazwisko właściciela karty
- Numer karty kredytowej
- Kod zabezpieczający (3–4 cyfry na odwrocie karty)
- Kod pocztowy
Skontaktuj się
IJeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat dokonywania płatności przez telefon, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.
W zależności od użytej metody płatności przetworzenie zwrotu może zająć od 8 do 10 dni roboczych. Nasz doskonały zespół obsługi klienta z przyjemnością poinformuje Cię o przewidywanym terminie zwrotu pieniędzy w momencie uzgodnienia zwrotu.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat naszej polityki zwrotów i możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.
Do wszystkich zamówień składanych na tej stronie doliczony jest podatek VAT (podatek od towarów i usług). Wszystkie produkty prezentowane w sklepie internetowym zawierają podatek VAT. Program zwrotu VAT dla zagranicznych klientów detalicznych pozwala na zwrot kwoty VAT klientom, którzy kupują towary w UE, a następnie wywożą je poza UE. Jednakże zamówienia od Diamonds Factory nie kwalifikują się do zwrotu VAT dla zagranicznych klientów detalicznych, ponieważ jesteśmy internetową firmą zajmującą się sprzedażą wysyłkową i dlatego nie kwalifikujemy się do udziału w programie.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać na ten temat z członkiem naszego zespołu obsługi klienta, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.
Do wszystkich przesyłek na terenie Unii Europejskiej doliczany jest podatek VAT (podatek od towarów i usług). Jeśli znajdujesz się poza terytorium UE lub krajami zwolnionymi z podatku VAT, po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 a pomoże Ci on dokonać zakupu przez telefon.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat podatku VAT, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.
Tak, cieszymy się, że możemy oferować kody rabatowe tam, gdzie to możliwe i robić to przez cały rok.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat obowiązujących rabatów, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .
Jeśli chcesz użyć dwóch kart do jednej transakcji, możesz to bez problemu zrobić. Musisz tylko upewnić się, że obie karty należą do tego samego właściciela i są zarejestrowane pod tym samym adresem rozliczeniowym. Po prostu zadzwoń do naszego zespołu obsługi klienta, aby mógł przyjąć Twoje płatności przez telefon.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać przez telefon z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat dokonania zakupu za pomocą dwóch kart kredytowych, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.
Tak, z dumą oferujemy gwarancję najniższej ceny, co oznacza, że naszym celem jest osiągnięcie konkurencyjnych cen na podobne produkty. Jeśli chcesz skorzystać z tej usługi, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj szczegóły dotyczące ceny i produktu, które są konkurencyjne względem naszych.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat gwarancji najniższych cen, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61, wyślij e-mail na adres [email protected], lub wejdź na czat na żywo.
Po dokonaniu płatności Twój bank autoryzuje kwotę transakcji, której dokonałeś(-aś). Rzeczywiste rozliczenie kwoty pomiędzy Twoim kontem a naszym kontem następuje zwykle w ciągu około 2–3 dni. Odbiorca płatności będzie wyszczególniony jako Neve Jewels Ltd, właściciel marki Diamonds Factory.
Skontaktuj się
Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat przyjmowania płatności z Twojej karty lub chcesz dokonać płatności przez telefon, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.