text_klarna_popup

FAQ

Mamy nadzieję, że znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie w sekcji FAQ, jeśli jednak tak się nie stanie, skontaktuj się z naszymdziałem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61
O nas

Łączymy doskonałą wartość z doskonałą jakością i rezygnujemy z pośredników, aby zapewnić Państwu ceny niższe niż w sklepach stacjonarnych. Posiadamy własny zespół wykwalifikowanych rzemieślników i mistrzów jubilerskich, którzy tworzą każdy egzemplarz biżuterii specjalnie dla Ciebie. Jesteśmy znani na całym świecie z dostarczania spersonalizowanych, niedrogich i wysokiej jakości diamentów i biżuterii z diamentami

Nie myl doskonałej wartości ze słabą jakością. Korzystamy z usług wykwalifikowanej grupy rzemieślników i mistrzów jubilerskich, którzy mają duże doświadczenie. Jesteśmy znani na całym świecie z dostarczania spersonalizowanych, niedrogich i wysokiej jakości diamentów i biżuterii diamentowej. Zaopatrujemy różne sklepy stacjonarne i sieci handlowe.

Trzy kluczowe powody, dla których mamy najniższe ceny:

  • Jesteśmy producentem diamentów.
  • Nie współpracujemy z pośrednikami.
  • Prowadzimy firmę niezwykle efektywnie, dzięki czemu koszty ogólne są zoptymalizowane.

Uwaga:

Gwarantujemy, że nasze ceny są najniższe w Wielkiej Brytanii.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z nami o wysokiej wartości lub o jakości naszych wyrobów z diamentu, skontaktuj się z naszym please zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61+48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.

Zamówienia

Każdego roku grawerujemy wiele elementów biżuterii i istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój pierścionek również będzie nadawał się do grawerowania.

Ważne informacje dotyczące grawerowania

Jest kilka istotnych spraw, na które należy zwrócić uwagę podczas grawerowania:

  • W przypadku większości pierścionków obowiązuje limit znaków
  • Grawerowanie wydłuży czas dostawy pierścionka o 3–4 dni
  • Grawerowanie pierścionka oznacza, że zwrot pieniędzy nie jest możliwy
  • Po grawerowaniu nie ma możliwości zmiany rozmiaru pierścionka

Jeśli chcesz wygrawerować swój pierścionek, zdecydowanie zalecamy dokonanie właściwych pomiarów, skorzystanie z naszego przewodnika, po rozmiarach pierścionków i poświęcenie czasu na wybór idealnego projektu

Skontaktuj się

Jeśli chcesz omówić grawerowanie pierścionka z naszym zespołem obsługi klienta, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo

Każdy przedmiot zakupiony u nas należy odebrać w ciągu 90 dni od jego dostarczenia do sklepu. Każde zamówienie nieodebrane w ciągu 90 dni zostanie automatycznie anulowane i będzie podlegać opłacie za przyjęcie towaru z powrotem na stan w wysokości 30% pełnej wartości zamówienia.

Zwroty

Poświęć chwilę na zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.

Skontaktuj się

Jeśli wolisz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat zwrotu zamówienia, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .

Pragniemy, aby wszyscy nasi klienci byli w pełni zadowoleni z zakupu, dlatego, jeśli to możliwe, chętnie pomagamy, wymieniając przedmioty. Niestety ze względu na charakter projektów nie możemy przyjąć na wymianę przedmiotów wykonanych na zamówienie lub grawerowanych.

Skontaktuj się

Jeśli wolisz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat możliwości wymiany, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .

Oczywiście! Wszystkim naszym klientom oferujemy usługę zmiany rozmiaru pierścionka, więc nie martw się, jeśli Twój pierścionek jest za duży lub za mały, ponieważ nasi jubilerzy potrafią profesjonalnie zmienić rozmiar pierścionków.

Koszty zmiany rozmiaru
Skorzystaj z naszego przewodnika po rozmiarach pierścionka przewodnika po rozmiarach pierścionka, aby znaleźć dokładny rozmiar pierścionka a następnie skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 aby uzyskać informację o ewentualnych opłatach.

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów,, która określa warunki i procedury zwrotu przedmiotu.

Skontaktuj się

Jeśli wolisz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat zwrotu produktu, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.

Płatności

Robimy wszystko, aby zapewnić bezpieczeństwo zakupów w naszym sklepie internetowym. Do chwili obecnej obsłużyliśmy ponad 50 000 zadowolonych klientów a naszym celem jest zawsze zapewnianie obsługi klienta na najwyższym poziomie.

Najnowocześniejsze zabezpieczenia sklepu internetowego
Nasza strona internetowa jest zabezpieczona najnowszymi certyfikatami bezpieczeństwa (certyfikaty SSL). Certyfikaty te wykorzystują najnowocześniejsze technologie szyfrowania, dzięki czemu możesz podczas zakupów online u nas nie musisz się niczego obawiać.

Zgodny ze standardem PCI
Nasze systemy są zgodne z Radą Standardów Bezpieczeństwa PCI, która została założona przez firmy takie jak Visa, MasterCard, American Express i JCB International. Więcej informacji na temat Rady Standardów Bezpieczeństwa PCI można znaleźć na stroni www.pcisecuritystandards.org.

Zweryfikowane przez Visa i MasterCard
Do realizacji wszystkich zamówień wykorzystujemy również technologię Visa i MasterCard Secure Code.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat składania zamówień przez telefon, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .

Możesz dokonać płatności dowolną z następujących metod:

Karta kredytowa lub debetowa
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe i debetowe.

PayPal
Akceptujemy płatności za pośrednictwem systemu PayPal. Po prostu wybierz tę opcję płatności podczas procesu realizacji transakcji. Jeśli chcesz zapłacić tą metodą przez telefon, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my wyślemy Ci prośbę o płatność przez PayPal. Po otrzymaniu prośby wystarczy dokonać płatności i wysłać do nas e-mail z jej szczegółami. Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia.

Przelew bankowy
Możemy również akceptować płatności przelewem bankowym. Jeśli chcesz zapłacić tą metodą, wystarczy zadzwonić lub wysłać e-mail do zespołu obsługi klienta.

Czek
Możemy przyjąć również płatność czekiem. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat tej metody płatności, skontaktuj się z członkiem naszego zespołu obsługi klienta.

Telefon
Możemy przyjąć płatność telefonem. Po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który poprosi Cię o dane Twojej karty i zamówienia, aby móc przyjąć płatność.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat opcji płatności, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61lub wejdź na czat na żywo .

Jest wiele powodów dla których dane Twojej karty mogły zostać odrzucone. Sprawdź poniższe powody lub po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który chętnie przyjmie płatność przez telefon.

Powody odrzucenia płatności kartą
W większości przypadków odrzucenie płatności wynika z polityki bezpieczeństwa banku. Być może będziesz musiał(a) zadzwonić do swojego banku i poinformować go, że chcesz kupić przedmiot o dużej wartości.

Możliwe jest też, że błędnie wprowadziłeś(-aś) którąkolwiek z poniższych informacji:
  • Imię i nazwisko właściciela karty
  • Numer karty kredytowej
  • Kod zabezpieczający (3–4 cyfry na odwrocie karty)
  • Kod pocztowy

Skontaktuj się

IJeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat dokonywania płatności przez telefon, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.

W zależności od użytej metody płatności przetworzenie zwrotu może zająć od 8 do 10 dni roboczych. Nasz doskonały zespół obsługi klienta z przyjemnością poinformuje Cię o przewidywanym terminie zwrotu pieniędzy w momencie uzgodnienia zwrotu.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat naszej polityki zwrotów i możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.

Do wszystkich zamówień składanych na tej stronie doliczony jest podatek VAT (podatek od towarów i usług). Wszystkie produkty prezentowane w sklepie internetowym zawierają podatek VAT. Program zwrotu VAT dla zagranicznych klientów detalicznych pozwala na zwrot kwoty VAT klientom, którzy kupują towary w UE, a następnie wywożą je poza UE. Jednakże zamówienia od Diamonds Factory nie kwalifikują się do zwrotu VAT dla zagranicznych klientów detalicznych, ponieważ jesteśmy internetową firmą zajmującą się sprzedażą wysyłkową i dlatego nie kwalifikujemy się do udziału w programie.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać na ten temat z członkiem naszego zespołu obsługi klienta, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.

Do wszystkich przesyłek na terenie Unii Europejskiej doliczany jest podatek VAT (podatek od towarów i usług). Jeśli znajdujesz się poza terytorium UE lub krajami zwolnionymi z podatku VAT, po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 a pomoże Ci on dokonać zakupu przez telefon.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat podatku VAT, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.

Tak, cieszymy się, że możemy oferować kody rabatowe tam, gdzie to możliwe i robić to przez cały rok.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat obowiązujących rabatów, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo .

Jeśli chcesz użyć dwóch kart do jednej transakcji, możesz to bez problemu zrobić. Musisz tylko upewnić się, że obie karty należą do tego samego właściciela i są zarejestrowane pod tym samym adresem rozliczeniowym. Po prostu zadzwoń do naszego zespołu obsługi klienta, aby mógł przyjąć Twoje płatności przez telefon.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać przez telefon z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat dokonania zakupu za pomocą dwóch kart kredytowych, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61.

Tak, z dumą oferujemy gwarancję najniższej ceny, co oznacza, że naszym celem jest osiągnięcie konkurencyjnych cen na podobne produkty. Jeśli chcesz skorzystać z tej usługi, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj szczegóły dotyczące ceny i produktu, które są konkurencyjne względem naszych.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat gwarancji najniższych cen, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61, wyślij e-mail na adres [email protected], lub wejdź na czat na żywo.

Po dokonaniu płatności Twój bank autoryzuje kwotę transakcji, której dokonałeś(-aś). Rzeczywiste rozliczenie kwoty pomiędzy Twoim kontem a naszym kontem następuje zwykle w ciągu około 2–3 dni. Odbiorca płatności będzie wyszczególniony jako Neve Jewels Ltd, właściciel marki Diamonds Factory.

Skontaktuj się

Jeśli chcesz porozmawiać z członkiem naszego zespołu obsługi klienta na temat przyjmowania płatności z Twojej karty lub chcesz dokonać płatności przez telefon, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 307 29 61 +48 22 307 29 61 lub wejdź na czat na żywo.

Dołącz do nas @diamondsfactoryworld

@diamondsfactoryworld