diamondsfactory.pl

diamondsfactory.pl

Prezentacja produktu

Mawia się, że reklama jest dźwignią handlu. W zasadzie ciężko się z tym nie zgodzić. Przecież tylko towar odpowiednio zaprezentowany ma szansę się sprzedać. W dobrej reklamie liczy się wiele rzeczy, ale należy mieć świadomość, że uwaga klienta musi zostać zwrócona w ciągu pierwszych kilku sekund. Może wydać się to śmieszne, ale takie są fakty. Tak naprawdę część ludzi kocha reklamę, ale ta część należy do mniejszości. Większość zdecydowanie nie lubi reklam i na ogół nie zwraca na nie uwagi, albo też od razu w przypadku telewizji- przełącza kanał, zaś w internecie skutecznie blokuje wszelkie wyskakujące reklamowe okna. Dlatego też, producenci muszą wykazać się nie lada pomysłowością, aby przykuć uwagę potencjalnego klienta.

Prezentacja produktu potencjalny klient obejrzy
Zdjęcie pochodzi z: i.ytimg.com

I tutaj właśnie decydujące okazuje się być pierwsze kilka sekund. Jeśli jakakolwiek reklama w pierwszej chwili przykuje uwagę, to istnieje spora szansa, że potencjalny klient obejrzy ją do końca a tym samym zainteresuje się zaprezentowanym produktem. Generalnie więc najważniejsze jest odpowiednie zaprezentowanie produktu. Zanim jednak do tego dojdzie, potrzebna jest naprawdę masa ciężkiej i solidnej pracy. Dzisiaj tylko odpowiednio zaprezentowany i zareklamowany produkt może się sprzedać. Z tego oczywiście sprawę sobie zdają osoby odpowiedzialne za marketing. Zlecenie przygotowania reklamy jest naprawdę sporym wyzwaniem. Tutaj do akcji wkracza zatem fotografia oraz film- w zależności od tego, na jakiej reklamie zależy firmom. W przypadku odpowiedniego zaprezentowania produktu liczy się masa rzeczy.

Niektórym wydaje się, że fotografia reklamowa, czy też film reklamowy to niezwykle proste kwestie. W rzeczywistości jest jednak inaczej. Fotografia reklamowa wymaga naprawdę sporego zaangażowania niekoniecznie jednej osoby. Pamiętajmy, że prócz fotografa, nieraz niezbędna jest pomoc innych ludzi. Przecież do wykonania odpowiedniego zdjęcia reklamowego potrzeba przygotowania właściwego tła, a nierzadko całego planu zdjęciowego. Produkt reklamowy nie może być przecież sfotografowany w przypadkowym ułożeniu.

Prezentacja produktu to istnieje
Zdjęcie pochodzi z: image.slidesharecdn.com

Wydawać by się mogło, że obecnie wszystko można zrobić za pomocą programów graficznych, jednak nie jest to prawda. Bez właściwego zdjęcia, nie jest się w stanie zrobić dobrej reklamy, czyli w sposób ciekawy zaprezentować produkt. Nie bez znaczenia przy okazji fotografii reklamowej pozostaje wykorzystanie dobrego sprzętu. Z jednej strony znacznie ważniejsze może być talent fotografa, ale bez dobrej jakości sprzętu nie jest on w stanie zdziałać cudów. Fotografia reklamowa jest przecież dosyć wymagającą dziedzinę, w której liczą się detale. W normalnej fotografii pewne detale mogą ujść uwadze, jednakże tutaj chodzi o jeden produkt, który albo zainteresuje potencjalnego klienta, albo też niekoniecznie. Cała uwaga klienta będzie zatem skupiona na tym produkcie i na wszystkich jego detalach. W takiej sytuacji osoby przygotowuje plan zdjęciowy oraz fotograf nie mogą sobie pozwolić za żadne niedopatrzenie.

Wpis zawdzięczamy –